Splošni pogoji poslovanja

 

Dobrodošli na spletnem mestu www.hapinesto.com/, s katerim upravlja podjetje AW design d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje). Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih storitvah. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušalo zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja AW design d.o.o.

1.       SPLETNA TRGOVINA www.HAPINESTO.si/

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini www.hapinesto.com/ je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine.

2.       CENE

Vse cene v spletni trgovini www.hapinesto.com/ so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.

3.       IZDAJA RAČUNA

Spletna trgovina www.hapinesto.com/ bo ob dostavi naročenih artiklov kupcu poslala račun v tiskani obliki. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu: kupec prejme natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

4.       NAČIN PLAČILA

Spletna trgovina www.hapinesto.com/ omogoča naslednje oblike plačila:

  • Plačilo ob nakupu – kupec plača s kreditno plačilno kartico ali preko Paypala, nato podjetje preko dostavnih partnerjev dostavi naročeno blago na kupčev naslov.
  • Plačilo po povzetju*, ob dostavi naročenega blaga. (v tem primeru dostavna služba zaračuna še strošek plačila po povzetju direktno stranki).

* Plačilo po povzetju ni mogoče za personalizirane izdelke.

5.       STROŠKI in DOSTAVA BLAGA

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.

Za dostavo naročil na območju R. Slovenije uporabljamo dostavno službo GLS in Pošto Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije ali v paketomatu GLS. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

Stroška odpreme naročila (poštnine) ne zaračunavamo.

6.       NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik prične s postopkom naročila. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja AW design d.o.o., vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

Postopek nakupa:

  1. korak: 

Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Aplikacija bo od uporabnika zahtevala vnos uporabniškega imena in gesla ali registracijo. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.

  1. korak: 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navedite navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

  1. korak: 

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če je blago na zalogi prodajalec v roku 3 delovnih dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Personalizirane izdelke prodajalec izdela in zapakira v 5 – 7 dneh in odpošlje paket naslovniku. Skupaj z naročenim blagom kupec prejme tudi račun.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Registracijo lahko uporabnik vsak trenutek prekliče. To stori tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporoči preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse morebitne še neporavnane obveznosti.

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. Če niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi, vas prosimo, da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

7.       PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.  Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, ima prodajalec pravico zavrniti odstop od pogodbe, kupec pa je dolžan poravnati tudi morebitno nastalo škodo.

Pravice do odstopa od pogodbe nimate v naslednjih primerih:

  • ko gre za personalizirane izdelke;
  • če blago ali dodatna oprema ni vrnjeno v originalni nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini;
  • če aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve;
  • če je poškodovan ali prelomljen varnostni pečat na blagu;
  • če so poškodovana ali manjkajoča navodila in garancijski list blaga;
  • pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pri dobavi modelov, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika;
  • ob nakupu izdelkov za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih.

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

  • pisno na naslov podjetja;
  • v elektronski obliki na info@hapinesto.com, v tem primeru vam bomo nemudoma potrdili prejem obvestila o odstopu od pogodbe;
  • označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek in račun skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi:

http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa veseli bomo pa tudi če nam izpolnite obrazec za vračilo blaga, na zadnji strani računa, da bomo hitreje izvedli celoten postopek. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga.

Če ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila. Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite številko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga, na zadnji strani računa.

Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

8.       STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

9.       VAROVANJE PODATKOV

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

AW d.o.o.